اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۲۶۰۸

۱۰ بار گفتم جای این بازیکن پرسپولیس آنجا نیست؛ سرانجام فوتبالش نابود شد

۱۰ بار گفتم جای این بازیکن پرسپولیس آنجا نیست؛ سرانجام فوتبالش نابود شد
مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت می‌گوید پست شهاب زاهدی باید در پرسپولیس تغییر کند.
۱۸:۵۸ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
وانانیوز|

تیم پرسپولیس در نیم‌فصل اول با حاشیه‌های بسیاری مواجه شد و قافیه را به رقیب سنتی‌اش استقلال باخت تا درنهایت یحیی گل‌محمدی در بین فصل تصمیم به جدایی بگیرد. با حضور اوسمار پرسپولیسی‌ها اولین بازی را در نیم‌فصل دوم مقابل آلومینیوم روی اشتباه بیرانوند باختند اما در دومین بازی سرخ‌پوشان تحت هدایت اوسمار پرسپولیس نمایش بسیار خوبی برابر تراکتور از خود نشان داد تا هواداران به ادامه فصل امیدوار شوند. اکنون مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به وضعیت این تیم در روزهای اخیر واکنش نشان داده است.

گزیده‌ای از صحبت‌های فنونی‌زاده با اطلاعات آنلاین می‌توانید در زیر بخوانید:

  • {وضعیت این روزهای پرسپولیس} کلا بعید می‌دانم با اوسمار موفق شویم.
  • {خریدهای پرسپولیس} خدابنده لو هافبک بدی نیست. عیسی آل‌کثیر هم که برای خودمان بود. بازیکنانی که خود آقای درویش آورد اشتباه بزرگی بود. مثلا همین باهویی. به نظر من کار مدیرعامل بازیکن آوردن نیست. حتما هم باید دلار ۶۰ تومانی به این بازیکن بدهند. مگر عمری را استفاده کردند ضرر کردند؟
  • {رفتار جنجالی شهاب زاهدی} قرار دادن این بازیکن در خط حمله اشتباه بزرگی بود. او بچه خوبی است. من ۱۰ بار گفتم جای این بازیکن آنجا نیست. یک روز بگذارید دفاع چپ یا هافبک چپ. برای اینکه ترابی بازی کند او را در خط حمله قرار می‌دادند و نابودش کردند. رفتار این روزهای او را تائید نمی‌کنم. خارج بازی کرده و باید حرفه‌ای گری را بلد باشد. اینجا جای قهر کردن نیست. اگر این رفتارها را می‌خواهی ادامه دهی خداحافظ شما.
  • {غیبت بیرانوند مقابل ذوب آهن} سرمربی تیم ملی اشتباه کرد که جلوی فلسطین هم به دیگران اعتماد نداشت و شاید می‌خواست بازی‌های ملی بیرانوند بیشتر شود. امیدوارم گلر جوان ما خوب کار کند. اگر خوب کار کرد حتی در دربی او را بگذارند.
  • {قهرمانی پرسپولیس} من به قهرمانی این تیم امیدوار نیستم، چون خوب بازی نمی‌کنند. با همان سیستم سنتی بازی می‌کنند. اوسمار باید مثل نکونام شهامت داشته باشد و با سه دفاع تیم را ارنج کند. حرف ما را که گوش نمی‌کنند. یک بازی شهاب زاهدی را هافبک چپ بگذارند؛ اگر ضرر کردند یقه ما را بگیرند.
  • {سبک بازی استقلال} با هر زحمتی که بوده صدر جدول است. آن‌ها هم خوب بازی نمی‌کنند، ولی سیستمی دارند که هجومی‌تر از ما هستند.
  • {مدعی اصلی قهرمانی} تنها تیمی که منسجم بازی می‌کند سپاهان است و آن‌ها جدی‌ترین مدعی هستند.
  • {تغییر مدیریت در پرسپولیس} درویش باشد و نباشد به حال ما فرقی ندارد. ایشان یکبار تمرین پیشکسوتان نیامده است. خیلی کم لطفی می‌کند. خدا پدر آقای شیرینی را بیامرزد که این بچه‌ها را جمع کرده است. اشتباه بزرگ آقای درویش این است که از بچه‌های پیشکسوت استفاده نمی‌کند. دیگر مربی گلرها را از خارج نیاورید. درویش برود، هر کسی بیاید غیر فوتبالی است. البته در یک مقطع مدیرفوتبالی هم آوردند که بیشتر ضرر را به پرسپولیس زد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین